Czym powinna się cechować dobra broszura reklamowo-informacyjna?
Przystępna dla odbiorców, efektywna, a jednocześnie efektowna. To są główne cechy, które charakteryzują dobrą reklamę. Połączenie powyższych punktów w jedną całość umożliwia broszura reklamowo-informacyjna. Czym się ona właściwe charakteryzuje? Dlaczego marketingowcy tak chętnie się na nią decydują? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule.
Największe zalety broszur reklamowo-informacyjnych
Szukasz kreatywnej formy wypromowania swojej marki czy usługi? Tutaj z pomocą przychodzą broszury reklamowe. Jest to świetna alternatywa dla tradycyjnych folderów czy katalogów produktów. Na czym polega różnica między nimi?
Folder składa się z jednego arkuszu papieru, który po złożeniu ma cztery strony. Katalogi z kolei to wielostronicowe materiały informacyjne, które zawierają ogromną ilość informacji i zdjęć produktów. Broszura to pójście na kompromis między jednym, a drugim rozwiązaniem.
Broszury reklamowe najczęściej nie przekraczają 48 stron. To czyni je wartościowym i przystępnym dla odbiorcy materiałem. Bez problemu pomieścisz w nich niezbędne informacje z atrakcyjną oprawą graficzną. Wszystko zamknięte w miękkiej, stylowej oprawie o kompaktowych rozmiarach.
Kolejną zaletą broszur jest niski koszt produkcji. Ze względu na stosunkowo niewielką cenę możliwe jest zamówienie dużego nakładu jednakowych egzemplarzy, co z pewnością zwiększy zasięg reklamy.
Co więcej, możesz dostosować rozmiar, kształt i rodzaj papieru do konkretnych potrzeb. To pozwala na stworzenie oryginalnej, kreatywnej formy reklamy. Drukiem broszur w różnych formatach zajmuje się drukarnia offsetowa Grist 99 z Warszawy.
Co powinna zawierać broszura reklamowa?
Jesteś osobą odpowiedzialną za projekt materiałów reklamowych? Jeśli zdecydujesz się na broszurę reklamowo-informacyjną, musisz uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Przede wszystkim zadbaj o to, aby przekazywane informacje były przystępne dla klienta. W tym celu postaraj się ograniczyć tekst do niezbędnego minimum. Do urozmaicenia treści najlepiej wybrać ciekawe infografiki i ilustracje.
Informacje, które musisz uwzględnić w takiej broszurze to profil działalności, adres firmy i możliwe formy kontaktu. Nie możesz zapomnieć również o kompletnych opisach produktów lub usług oraz wycenie poszczególnych z nich.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana