Dlaczego długopisy reklamowe to wciąż najczęściej wybierane produkty promocyjne?
Wręczanie klientom gadżetów reklamowych jest jedną z podstawowych technik wykorzystywanych przy budowaniu wizerunku firmy i podtrzymywaniu dobrych relacji z kontrahentami. Miły gest ofiarowania drobnego podarunku przy przedstawianiu propozycji biznesowej i finalizowaniu sprzedaży może zachęcić do przychylniejszego spojrzenia na oferty składane w przyszłości. Produktami, które sprawdzają się w takich przypadkach najlepiej, są długopisy reklamowe.
Co sprawia, że długopisy reklamowe są tak popularne?
Oferowanie przydatnych drobiazgów osobom, z którymi nawiązuje się relacje biznesowe, jest jednym z rytuałów, które mogą zaowocować w przyszłości korzystnymi kontraktami lub zwiększeniem sprzedaży. Gadżety reklamowe wręczane klientom nie mają dużej wartości materialnej, są jednak cenionym gestem pokazującym zainteresowanie nawiązaniem współpracy, a jednocześnie stanowią formę subtelnego przypominania osobom mogącym podejmować decyzje nazwy i loga firmy, a nierzadko także ważniejszych punktów jej oferty. Wśród różnych prezentów darowywanych podczas spotkań z potencjalnymi klientami największą popularnością cieszą się długopisy reklamowe. Wynika to z faktu, że są one użyteczne dla niemal każdego obdarowanego. „Coś do pisania” to przedmiot, którego najczęściej się nie wyrzuca, a co najwyżej chowa „na później”. Nawet jeżeli użytkownik nie skorzysta z niego od razu, a jedynie włoży do szuflady czy umieści w biurkowym piórniku, istnieje szansa, że zapamięta sam fakt jego otrzymania, a także przy kolejnym spotkaniu będzie lepiej kojarzył nazwę firmy i jej propozycje.
Przeczytaj również: Gdzie stosuje się atramenty sublimacyjne?
Jakie są rodzaje długopisów reklamowych?
Firmy, które specjalizują się w dostarczaniu gadżetów reklamowych, takie jak Agencja Reklamowa Studio Siedem z Myślenic koło Krakowa oferują szeroką gamę różnych wyrobów piśmienniczych, na których można umieścić logo firmy i jej nazwę, a także dane teleadresowe, hasło reklamowe czy najważniejsze pozycje w asortymencie wyrobów albo usług. Do wyboru są długopisy plastikowe i metalowe w rozmaitych odmianach – ze skuwką lub przyciskiem, dostępne w bogatej palecie wzorów oraz kolorów. Wśród propozycji znajdują się także długopisy w pudełkach i efektownych etui. Ciekawą opcją są też długopisy ekologiczne wykonane z drewna lub innych materiałów naturalnych.
Przeczytaj również: Jak zadbać o obsługę klienta na najwyższym poziomie?
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana