Artykuł sponsorowany

Jaki papier wybrać do pakowania ubrań?

Jaki papier wybrać do pakowania ubrań?

Firmy z branży modowej dbają nie tylko o wysoką jakość swoich produktów, ale też sposób, w jaki je prezentują i wysyłają do swoich klientów. Papier przeznaczony do pakowania ubrań musi być więc zarówno wystarczająco trwały, by zabezpieczał owinięte w niego produkty, jak i estetyczny, aby podkreślał prestiż danej marki odzieżowej. Jaki papier sprawdzi się w tym celu najlepiej? Odpowiadamy na to pytanie w artykule!

Najlepszy papier do pakowania ubrań

Jednym z papierów, które najlepiej sprawdzają się do pakowania ubrań, jest biały papier półpergaminowy. Wyróżnia się on większą gramaturą niż bibuła, dzięki czemu jest trwalszy i wytrzymalszy na uszkodzenia, takie jak rozerwania, a jednocześnie jest bardzo delikatny oraz wygodny w użyciu. Wszystko to wpływa na jakość przygotowywanych za jego pomocą paczek. Przesyłki wysyłane do klientów są odpowiednio zabezpieczone i wyglądają schludnie.

Co istotne, papier do pakowania ubrań musi spełniać nie tylko funkcję praktyczną, ale też wizualną. Półpergamin sprawia, że owinięta nim odzież prezentuje się luksusowo i elegancko. Estetyczne opakowanie wpływa na renomę sprzedawcy oraz sposób, w jaki odbierają jego produkty klienci.

Czym cechuje się papier półpergaminowy?

Papier półpergaminowy cechuje się swoim ekologicznym składem. Wykonany jest bowiem w 100% z odzyskanego włókna celulozowego, więc w pełni podlega recyklingowi. W ofercie producentów znajdziesz papier pakowy w rolach, arkuszach i małych rolkach w wielu gramaturach do wyboru:

  • 28 gsm,

  • 30 gsm,

  • 35 gsm,

  • 40 gsm,

  • 45 gsm,

  • 50 gsm,

  • 60 gsm.

Dodatkowo papier półpergaminowy świetnie nadaje się do zadruku na drukarce fleksograficznej. Dzięki temu możesz z łatwością dopasować go do brandingu swojej marki – nanieść na niego logo, nazwę firmy lub inną, dowolną grafikę.

Do czego jeszcze służy papier półpergaminowy?

Wykorzystanie półpergaminu nie kończy się wyłącznie na pakowaniu ubrań. Papier, który znajdziesz w ofercie takich producentów, jak Kakado, jest bardzo wydajny i doskonale nadaje się także do owijania innych produktów, takich jak galanteria skórzana, obuwie czy biżuteria. Ponadto służy do produkcji torebek i opakowań w przemyśle farmaceutycznym oraz spożywczym (posiada certyfikat do kontaktu z żywnością i dostępny jest w wersji wodotrwałej), jako wypełniacz do paczek oraz przekładki przemysłowe.

 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.