Artykuł sponsorowany

Podświetlane czy niepodświetlane - jakie litery reklamowe wybrać?

Podświetlane czy niepodświetlane - jakie litery reklamowe wybrać?

Litery niepodświetlane i podświetlane to jeden z najpopularniejszych nośników reklamy. Możemy wykonać z nich piękny, wyróżniający się szyld, zdecydować się wyłącznie na pierwszą literę z nazwy firmy lub zrobić napis zachęcający konsumenta do dokonania zakupu. Dowiedz się, jakie litery reklamowe najlepiej wybrać.

Litery podświetlane czy niepodświetlane?

Litery niepodświetlane to świetny wybór we wszystkich punktach usługowych i sprzedaży, które są otwarte wyłącznie w ciągu dnia. Doskonale sprawdzą się zarówno na ekspozycjach wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz. Ponieważ nie posiadają elementów generujących światło jedynym kosztem, jaki ponosimy w związku z nimi to koszt zakupu.

Litery podświetlane to świetny sposób na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Wyróżniają się zarówno w dzień, jak i w nocy. Mogą ściągać uwagę nawet w mgliste dni, ułatwiać zlokalizowanie punktu i rozświetlać okolicę. Żeby zminimalizować koszty ich eksploatacji, zaleca się wybór tych w technologii LED, która jest energooszczędna. Zaleca się je szczególnie w przypadku aptek czy restauracji. To, czy lepiej zdecydować się na litery podświetlane, czy też nie, zależy wyłącznie od naszych preferencji, godzin funkcjonowania sklepu oraz indywidualnych potrzeb.

Rodzaje liter reklamowych

Litery podświetlane mogą występować w najróżniejszych formach – oprócz opłacalnych LED-ów, można zdecydować się na klasyczne litery podświetlane z frontu, neony oraz wersje przestrzenne. Wszystkie wspomniane rodzaje nośników reklamy oferuje między innymi Pracownia Reklamowa LogArt, która specjalizuje się w wytwarzaniu liter oraz szyldów. W zakresie produktów niepodświetlanych do wyboru mamy najróżniejsze materiały – styrodur, płyty MDF, PCV, aluminium, pleksi oraz mosiądz. Tak duży wybór tworzyw umożliwia właściwie dowolne wybarwienie, fakturę, rozmiary oraz wykończenie.

Jednym z najpopularniejszych wyborów jest zdecydowanie styrodur, mosiądz oraz PCV. Oba te materiały wyróżniają się wyjątkową odpornością na czynniki atmosferyczne. Pierwszy z nich jest bardzo lekki, co umożliwia przymocowanie go nawet do delikatnych elementów elewacji. Mosiądz to dosyć ciężki materiał, ale taki, który świetnie sprawdza się we wszystkich sklepach vintage oraz w przypadku marek luksusowych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.