Podświetlane czy niepodświetlane - jakie litery reklamowe wybrać?
Litery niepodświetlane i podświetlane to jeden z najpopularniejszych nośników reklamy. Możemy wykonać z nich piękny, wyróżniający się szyld, zdecydować się wyłącznie na pierwszą literę z nazwy firmy lub zrobić napis zachęcający konsumenta do dokonania zakupu. Dowiedz się, jakie litery reklamowe najlepiej wybrać.
Litery podświetlane czy niepodświetlane?
Litery niepodświetlane to świetny wybór we wszystkich punktach usługowych i sprzedaży, które są otwarte wyłącznie w ciągu dnia. Doskonale sprawdzą się zarówno na ekspozycjach wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz. Ponieważ nie posiadają elementów generujących światło jedynym kosztem, jaki ponosimy w związku z nimi to koszt zakupu.
Litery podświetlane to świetny sposób na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Wyróżniają się zarówno w dzień, jak i w nocy. Mogą ściągać uwagę nawet w mgliste dni, ułatwiać zlokalizowanie punktu i rozświetlać okolicę. Żeby zminimalizować koszty ich eksploatacji, zaleca się wybór tych w technologii LED, która jest energooszczędna. Zaleca się je szczególnie w przypadku aptek czy restauracji. To, czy lepiej zdecydować się na litery podświetlane, czy też nie, zależy wyłącznie od naszych preferencji, godzin funkcjonowania sklepu oraz indywidualnych potrzeb.
Rodzaje liter reklamowych
Litery podświetlane mogą występować w najróżniejszych formach – oprócz opłacalnych LED-ów, można zdecydować się na klasyczne litery podświetlane z frontu, neony oraz wersje przestrzenne. Wszystkie wspomniane rodzaje nośników reklamy oferuje między innymi Pracownia Reklamowa LogArt, która specjalizuje się w wytwarzaniu liter oraz szyldów. W zakresie produktów niepodświetlanych do wyboru mamy najróżniejsze materiały – styrodur, płyty MDF, PCV, aluminium, pleksi oraz mosiądz. Tak duży wybór tworzyw umożliwia właściwie dowolne wybarwienie, fakturę, rozmiary oraz wykończenie.
Jednym z najpopularniejszych wyborów jest zdecydowanie styrodur, mosiądz oraz PCV. Oba te materiały wyróżniają się wyjątkową odpornością na czynniki atmosferyczne. Pierwszy z nich jest bardzo lekki, co umożliwia przymocowanie go nawet do delikatnych elementów elewacji. Mosiądz to dosyć ciężki materiał, ale taki, który świetnie sprawdza się we wszystkich sklepach vintage oraz w przypadku marek luksusowych.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana